Article Image
I I Upp Iltåg Blandade tåg I Ned Il-tåg i Blandade e tåg från N:o 5. v No: 3. IN N:o. 7. från No. o. N.2. No. 4. . No. 8. Ystad 12,0 middag 4,25 f. m. 2,15 e. m. 4,0 s. m. Eslör 12,47 s. m. 5,30 fm. 6, 30 ce. m Köpinge 12.19 e. m. 1,92, I 1,42 5, (Christineberg 8,12 0,44 Tomelilla 12.40 5,23 3. 13 4,17 ,, Ilursva 9,0 7,7 Esperöd I 12,54 344 1 2,34 II Löberöd 1,22 I,18 T,27 Löfvestad 15 6,0 ,, 3,50 5 5,18 ,, Askeröd 9,32 7,43 Wollsjö 16,25 4,15 Bjersjölagård 1,52 I,51 5,4 6. 10 f. m. Bjersjölagärd 1,38 ,, 6, 43 4,33 D,45 Wollsjö 10,10, 3,25 , 6,33 , Askerod 7.3 1.53 , Loöfvestad 10,31 5,47 1 6,57 Loberol 2,5 IT 5,11 Esperöd 10,46 ,, 33 ) Tl4 Hurfva 2,16 ,, I T,37 5.27 Tomelilla 2,43 11,7 9,25 7,38 Christineberg ij I 7,56 0,46 Köpinge I 1 1,29 9, 48 77 8,2 77 Eslöf 2,33 ,, 135 5,55 Ystad (3,17 1 11,50 5, 1 10,10 ,, ) 325 DEREKTTONEN genom Trafik-Chefen.

3 maj 1866, sida 4

Thumbnail