terna för skotining och borttransporterande af snö uppgingo för hela linien mellan Malmö och Hessleholm till mer än 15,000 rdr, hvarigenom den normala, månadtliga kost-: naden för banans hållande i trafikabelt skick mer än fördubblades, under det inkomsterna till följd af inställda trafiktåg nedgingo, till exempel under Februari till omkring två tredjedelar af hvad som under nästlidet år utgjorde medelinkomsten pr månad. Följande tablåer öfver inkomster och driftkostnad utvisa närmare förhållandet under innevarande års första qvartal: exsOF (113 GETE8 SILJAN 47O III Ecge9 TIenNIGAT 179 g9öTA Henuef Iapun) spo3 1pelsjxodsuen, d 29NL 22pEL0J vIJUNSUOF IOPRISNIIA 1epunq 490 IejseU UOPXY Je Buntprojad 193J18)0 asIDAIP YO IaTeIISJRW ap 2 q 8 ISADAJÖ FT ueniIqag essed pest SuruspJexyesT, Teurpun surueg sWONur SIAT ua uxzsod o3e3r 190 618 BA 190 13ATOWOYO 3 ddy 6e9.t uef sopun) I073frqprera; : : s Se ET. M 3 3 TI BE: 2 el: (2 TT a: E S : E SS Zz 3 Hl: S Fd 3 TT 3) ss po vd S ST S NPR AE 23 EES ae F H TS F ; Z S ov 3 Äc 2 oss as a lag EBOL Bo RA I NN? fBsv dere BEIT: f s NOEN be vv PB ar fe: mes Balls i Es ven OM SS ö RQ ER on? Be-R3 2 , ye 2 pe8 HAEB OBEBS v PS oc oo KH Et AT OMR ARA kelter BE 32 33 SER FER? H g Pr Trafiktågens antal uppgick till 506 och tågmilens till 2792. ruttoinkomsten pr banmil utgjorde: 8186 rdr 2 öre och pr tågmil 22 rdr 87 öre. Driftkostnaden steg pr banmil till 9312 rdr 61 öre och pr tågmil till 26 rdr 2 öre. Den rörliga materielen består af: 5 lokomotiver, G passagerarevagnar, I klassen, d:o, kombinerade I och II klassen, 10 d:o, IL klassen, 14 d:o, III klassen, 20 täckta godsvagnar, 71 öppna — d:0. Stockholm den 6 Juni 1861. N. Ericson.